20 درصد عملکرد کلیه با کراتینین 7.1: آیا نیازمند دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ما می دانیم که 20 درصد عملکرد کلیه با کراتینین 7.1 در مرحله 4 از بیماری مزمن کلیه است، که بدین معناست که شما در نارسایی کلیه در حال حاضر. آیا شما نیاز به دیالیز در این مرحله؟ آیا دیالیز تنها راه برای شما؟

با توجه به CKD سطح کراتینین را می توان به پنج مرحله تقسیم می شود، مرحله 4 به مرحله پیشرفته ای از آن است. معمولا، اگر شما می توانید آن را به خوبی کنترل کنید، شما ممکن است به زودی به پایان مرحله بیماری کلیوی است که همچنین به عنوان ارومیه شناخته شده منجر شود. بنابراین اگر شما به بیمارستان، پزشکان وجود دارد همیشه به دیالیز را به شما توصیه کند. اما شما ممکن است برخی از سوالات مانند آنچه که دیالیز است داشته باشد؟ می توانید آن را درمان بیماری های خود را به خوبی؟ آیا این تنها راه برای درمان بیماری خود را؟ بعد من آنها را به شما یک به یک را توضیح دهد.

دیالیز چیست؟

دیالیز یک درمان جایگزین برای از دست دادن عملکرد کلیه به دلیل پایان دادن به مرحله کلیه Disease.It نقش مهمی در reliving علائم جدی و بالا بردن کیفیت زندگی دارد. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید اینجا را کلیک کنید http://sjzkidneyhospital.com/dialysis/

می توانید آن را درمان بیماری های خود را به خوبی؟

دیالیز می تواند عملکرد کلیه جایگزین و طولانی شدن طول عمر بیمار را در درجه ای اما می تواند بیماری را درمان و یا تعمیر عملکرد کلیه آسیب دیده است. پس از آن cann't بیماری خود را از ریشه آن را درمان کند.

آیا این تنها راه برای درمان بیماری خود را؟

پس از سالها تحقیق و ترنس بالینی، کارشناسان ما اختراع چندین روش های درمانی منحصر به فرد است که ثابت شده است که درمان های موثر در درمان نارسایی کلیه، پس از دیالیز است تنها راه برای درمان بیماری خود نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر، اینجا را کلیک کنید http://http//sjzkidneyhospital.com/treatment-options/

در یک کلام، بیمار با 20 درصد عملکرد کلیه و کراتینین 7.1، شما لازم نیست 'تی گرفتن دیالیز در حال حاضر، برخی از درمان های جایگزین وجود دارد. بنابراین مجبور فکر می کنم در مورد آنها، قبل از هر گونه تصمیم گیری.

 

20 درصد عملکرد کلیه با کراتینین 7.1: آیا نیازمند دیالیز





:: برچسب‌ها: 20 درصد عملکرد کلیه، کراتینین 7 , 1، دیالیز، 20 درصد عملکرد کلیه با کراتینین 7 , 1: آیا نیازمند دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: